Jävla cp...

igår så skulle mitt tåg gå kl 19.55 men de var inställt.. och det jävligaste va ju att dom ersätte ingen buss heller... så vi åkte till timrås buss station ock kolla om det gick nån buss.. 
den sista och enda bussen som gick va kl halv elva x) så det va bara att åka tillbaka till söråker för att sitta där i tre timmar för att sedan åka ut till timrå igen ^^ så kom hem halv  ett igår... ^^
 
sen då jag kom hem så finns det ingen mat hemma x)) 
så olsson och crisse åkte tiill max och köpte mat till mig :3 mådde dåligt men va samtidigt sugen på mat, haha åt knappt nånting x) blev sjukt illamående x) åt bara nå tuggor x)
 
 
men ska dricka lite vatten och fortsätta kolla på beck!
 
 
 
 
(kan vara att det kommer tillbaka till mig eller så äre nånting annat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback