Ingen rubrik

Har nyss duschat och ska snart blåsa håret! 
sen vid sex halv sju så åker jag upp till mormor och morfar för att käka och då är det lika bra att ta sitt pickpack så måste packa ihop mina saker ^^ och sova där en natt och sedan åka hem imorn kväll :( 
Men tänker åka hit snart igen för att vvara hos mormor och morfar! ♥
 
ååh va jag vill skaffa lägenhet här!! känner mig mer hemma här och nu äre bara jobbigt att vara hemma pga en sak men aja vi ser väll va framtiden har att ge ^^ 
 
Ska lägga mig och kolla på tv nu är så slut i mitt huvve.. kan inte somna om nätterna och hela denna natt har jag vaknat och somnat vaknat oh somnat.... skit dryyygt... 
Har tusen tankar som snurrar runt hela tiden.... vill bara försvinna!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback