Sååå jävla dryygt....

Har hållt på att tvätta alla mina täcken och filtar samt massa andra saker...
och har fått slänga en av mina soffor och måste nu slänga den andra... så nu kommer jag inte att ha nån soffa här... seriöööst så jävla dryygt...
får hoppas att pappa kan köpa en ny ganska så snart!!
 
Och jag har 5 täcken och tusen filtar, haha sover med typ 4-6 st sen har jag massa andra i mitt andra rum x) så det är ganska drygt så håller inprincip på att tvätta hela min säng så kommer nog inte kunna sova i min säng ikväll heller... men mamma är inte hemma nu så får väll sova med min pappa x)) hahaha seriöööst..
 
 
Fick sova hos Ems i förrgår iallafall :D
hade det jätte mysigt och det väckte upp massa minnen :3
så vi satt och snacka en massa och kollade på the walking dead ^^
har velat sett den länge men har inte haft nån ork att fixa hem den x)
 
Så fick ha det väldigt kul i allt skit :D ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback