Mjaoow

Åkte hem till mormor och morfar igår :) 
åkte med ems familj för dom skulle till ikea så då packade jag ihop lite saker och åkte med :3 haha 
 
Så gick runt på birsta då jag väntade på att dom skulle hämta mig :) 
Sen kom mormor och morfar in och jag fick en ny jacka,BH och två nya skor :D 
 
så nu har jag nyss kommit hem från affären, var dit och köpte pooopcorn ♥ och lite nötter (för att jag är en nöt) enligt morfar ^^ 
 
så tänkte gå ner och poppa lite poopcorn nu och se en film :) 
 
Tanken var att jag skulle upp till folkan för att träffa Wilma men hon fick lov att fixa nått så vi ska ses imorn ist ^^ men tänkte ändå gå upp dit för att säga hej till Håkan men ångrade mig :3 haha så gick på affären ist :D 
 
 
 Tjockis :3 ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback