Umeå igår

kom hem så sent igår så orkade inte skriva :3 
 
Men det var jätte kul och mysigt :)
 
Först mötte vi upp Eddie och gick ååh lämnde in arbetsprov åt humi, sen gick vi och drack kaffe ^^ inte jag dåra men dom två.
Sen åkte vi till Edman och Rebeca för vi skulle ut och äta och just då började det att åska så jag höll på att dö x)) fick jätte ont i magen.. dock hade jag redan det men det blev värre när jag blev rädd ^^
 
Men iallafall så åkte vi in till stan och käkade buffe på nån asiatisk resturang :)
sen efter det så åkte vi hem till dom igen för aatt kolla på nånting och då somnade jag i deras soffa ^^
var as trött och dom hade en jätte skön soffa såatte ^^ sen åkte vi hem till Eddie innan vi åkte hem för han skulle hämta sina saker för sedan åka med oss hem :)
 
Så innan vi åkte hem gick vi in på affären där det fanns lite andra affärer ^^ så hittade vi en chinesisk butik!! och hade massa saker som jag ville ha!! men ja det var ganska så dyrt "/ 
 
ville ha en jätte söt kudde men det gick på 300 typ ^^
men fick denna av älsklingen!!
 
 
Hahaha så jag vill tillbaka dit :D
 
Men umeå va skit kul :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback