Om en månad...

Hahaha om en månad blir man 21.. "/ gammkärring man börjar blii!!
 
Ligger och kolla på film på min lilla dvd ^^ för då kan jag sitta vid datorn samtitigt och kolla runt ^^
Kom ju hem i söndags ^^ så har inte suttit vid datorn nånting, för jag har bara myst och umgåtts med älsklingen :) ♥
 
Blev hemma idag.. vaknade upp och jag hade ont i magen..
hade det igår med "/  haw
 
 
Menja stockholm levererade iallafall :D hahaha hade det jätte trevligt och mysigt!
köpte lite saker och sånt men mitt bästa köp var ett nytt headset till pojken :D
haha hans hade gått sönder så hittade ett gamingheadset för 649:- tror jag att det gick på ^^
så det känns könt att köpa nått han verkligen beöver och sånt :) ♥
 
Men ska kolla på filmen nu :) cyaah ;) ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback