Hejhopp gummisnopp :)

Vart mer shopping idag :D
sen kan lite mera imorn innan vi åker hem, dock har inte jag så mkt pengar kvar men jag behöver nog inge mer ^^
Dock hittade jag en skiiiit snygg väska!!! åååh jag tror jag dööör.... seriöst jag och väskor liskom jag vill ha allt :D
hahha fasiken attt man inte va miljonär x)
 
HAHA menja imorn klockan 12 äre utcheckning så innan det måste vi vara klar och allt och då åker vi in till stan och är där en liten stund och tåget går klockan 17 nåntning ^^
 
Och då få jag träffa min lilla prins :D <3
har inte snackat nånting med han idag :( han jobbar nu ju så och jag går och lägger mig tidigt ^^
men igår fick jag snacka med honom men det har inte blivit nå mycke medtanke på att han sover när jag är vaken och tvärtom på natten :D
men imorn såå!!! :D <33
 
Fick också träffa min faster therese och hennes man robert som bor i göteborg :D
har inte träffat dom sen i jul och dom ska komma till övik i april men jag försökte att få dom att komma när jag fyller år ist :D så hoppas att jag lyckas :D
 
 
Nu ligger min mamma och kollar på vad jag skriver och hon vill att jag ska skriva att hon älskar mig så nu gör jag det *mamma älskar dig* ♥♥♥♥
 
hahhaha :D
 
 
Men nu hade jag tänkt att åka ner till mitt rum och packa det sista så slipper jag stressa imorn och sånt och sen sova! sista natten nurå i dessa mysiga sängar!! ♥
 
♥Cyaah♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback