Haha det var ett tag sen man skrev :3

For till eskilstuna i måndags med madde och tanken va ju att vi skulle åka hem på tisdagen men då gick bilen sönder en liten bit utanför stockholm x)) haha det är ju så typiskt x) allt händer ju mig och madde såatte x)) haha men som tur va ju att maddes pappa kände en som bodde i närheten ^^ så vi låg över där en natt för vi hoppades på att det skulle fixa sig dagen efter men det blev två nätter så vi hade tur i oturen x) för gubben vi fick sova hos *kaptenen* haha glömer alltid hand namn så det får bli kaptenen :) men iallafall så hjälpte han oss med ALLT!!! Så sjukt tacksam :) såja vi fick oss ett litet äventyr :D men vi hade as kul iallafall även om hela resan hade massa hinder :p hahaha det hände ganska mycket men orkar inte skriva ner allt :)


Om två veckor ungefär så bilar jag ner med min familj och humi ner till stockholm x)) hahah så loligt x)) vi ska åka på grönan!!! Är så jävla taggad!!! Var as längesen jag var där!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback