Tack mammsen :)

Gick på stan idag med mamma och pappi :) fick lim till mina lösögonfransar och strumpbyxor och puffpuff till skorna :D as snygga! Passar perfekt till mina klackskor som jag köpte i tokio :) ❤

Imorn blire birsta med min älskade mormor :) dock kommer jag inte hinna träffa morfar imorn ;( han ska vara i mjällom och dona på ^^

Blev ingen ridning för mig idag :( trodde det skulle vara jätte dåligt väder men antingen kommer bara jag och rebecka åka eller så följer alla med igen :D hoppas alla kan följa med :D

Håller på att fixa till det sista tills imorn så packar lite och sånt och foxar runt eftersom mitt smink ska komma med x) haha hoppas jag får plats med allt x))

Så ska snart lägga mig och sova så jag inte missar tåget :D waaah känner miig liiiiite stressad :o hahah blir stressad för det minsta lilla hela tiden ^^ menjaaa ska fixa klart allting nu :)


Cyah <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback