Less...

Snart är älsklingen påväg hit :D
Ringde han för ett litet tag sen och då skulle han äta lite och duscha och klä på sig sen åker han hiit!!
Lääängtaar!!♥
 
Hahaha imorse så råkade jag somna om fast inte helt ^^ jag hatar värkligen när det blir så :o för nu i morse så kändes det som att Humipojken var här med mig och höll om mig och sa nånting busigt som han alltid gör ♥ ^^ hahaha ååh det va underbart sen vaknade jag och ja han var ju såklart inte här med mig ;(
 
Åhh det värsta med det dära då det händer är att jag hör tusentals röster runt omkring mig :o det är jätte obehagligt ibland kan nån ta tag i mig :o hahahaha så jaa jag hatar att få sånt dära :o dock vare ju mys med att älsklingen höll om mig men inte lika mys att vakna upp igen ;( 
Alltså det är som om jag är vaken men ändå inte :o För det känns så himla värkligt :s och man är inte i en djup sömn utan ja jag vet inte jag hinner bara blunda till sen händer det :o
 
 
Sitter just nu i sängen och ser mormor gå fram och tillbaka ^^ Hon håller på med kläder ^^ hänger upp dom överallt :D hahaha menjaa jag ska väll börja göra mig klar ^^ måste blåsa håret och klä på mig, vet inte när men lite senare ska jag träffa lilla Wilma :D som jag inte har träffat på 9 år tror jag :o Hon var dagbarn hos min mormor och hon och jag var med varandra då jag kom hit :) hon är så söööt ska bli jätte kul att träffa henne igen efter alla dessa år :D ♥
 
 
Cyaah ;) ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback