Heej! ^^

Hehe härom dan bestälde jag lite grejer och jag vill att dom ska komma idag!!! Hahahah men antingen kommer en sak nu på torsdag eller fredag eller så kommer det ta längre tid för båda.. Minns inte om det var bara en sak eller båda som skulle komma några dagar senare... Åååh vill ha dom nu!!!

Tråkigt att vänta...

Haw aja ^^ just nu har jag legat i sängen i flera timmar men kan inte sova... men älsklingen sover så sött, jag vill också sova.. Jag är trött men det går inte att somna.. Gaah bliir galeeen... Plus att jag ska upp imorn eller ja snarare idag eftersom klockan är snart 3 såatte x))
Ska gå runt på stan med Madde sen ska jag gå med mamma vid halv 5-5 för hon vill ha hjälp att hitta någt att ha på sig på julfesten :) sen så vill hon att jag ska baka åt henne till lördagen eftersom det är scrapbooking träff så hon ska ta med sig fika till alla så det är ganska så mycket man ska baka ^^ hihi kuuul att baka ^^

Haw sen jobbar älsklingen fredag till söndag ;( men tur han haar telefon nu så man kan ringa honom och smsa honom :) ❤

Ska gosa ner mig hos min finaste och hoppas på att kunna somna :) ❤

Skriver mer imorn!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback