Har inge tålamood till sånt hära!!

Hahaha vill ha mina saker NU!!  :bigeyes:
Det står ju på sidan nu att det finns i lager så tycker dom ska komma nu till veckan typ liksom på måndag? :D
haha hade varit kuuung!! har inge tålamod.. jag hatar att vänta.. åååh x)) fan att dom inte skickar på helger också juu... det hade ju varit perfekt :D men ikkeråå här får man sitta och vänta och vänta ååååååh vänta...
 
Jajaja får väll hoppas att det kommer till veckan :)
 
Just nu sitter jag och pappa ååh kollar på tv :) jag är as trött men ska hålla mig vaken ett tag till om det går ^^ :tired: Älsklingen kommer kanske hit imorn på morron då han har slutat om han inte är så hungrig för då kommer han hit och myser ner sig i sängen med mig :love: mysmys :D
 
bakade åt mamma igår och idag... H-VETE vad less jag blev :mad: Ibörjan gick det bra sen då jag skulle fixa med marsipanen så bröt jag ihop typ ^^ haha men tydligen så var dom god iallafall sa mamma det xd men hon säger väll så bara för att jag är hennes dotter :D haha så började vid 8 igår kväll sen fick jag slut på grädde vid 12 halv 1 på natten :| sen så fortsatte jag vid lunch typ 12 och blev HELT klar vid halv 4... haha gjorde 39 bakelser :D
så om mamma tog nå kort på dom så kan jag lägga in :) dock vare inge märkvärdigt men man kunde iallafall visa hur mkt jag hade gjort :rolleyes: haha aja ^^ skitsamma :)
 
Ska lägga mig och pusas på Sally nu som ligger och myser här med mig :love:
 
 
 
Ska snart skriva av mig lite i min lilla princessdagbok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback