Mysig dag :)

Idag vaknade jag typ ca kvart i 12 så åt frukost och kollade lite på bigbrother sen vid 3 gick på en promenad/jogging med madde rund höglandssjön tror jag att det hette ^^ väldigt skönt :) dock inte toppen väder men det är mycke skönare att gå då det är lite kyligare :) sen kom det dock en gubbjävel och förstörde mitt humör hahah helvete vad irriterad vi blev på gubbfan :o orkar inte skriva vad som hände men han var ganska så irriterande... Efter vi hade gått runt sjön så gick vi till norra och köpte vatten sen gick vi ner till maddes jobb för dom skulle köra hem mig igen :) sen när jag kom hem så for jag och grabbarna till matkompaniet och åt :) och nu sitter jag här och lyssnar på musik och är as trött... Ska se om jag kan charma in mig hos älsklingen så han kan sova med mig :) <33


Imorn vid 4 tiden så ska vi gå runt sjön igen sen på kvällen ska vi till olsson eller ja troligtvis blire hos olsson menja iallafall så ska vi sitta och dricka och ta det lungt :)


Men jaaa nu ska jag nog sova :)

Cyaaah :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback