Hemsk natt..

Ja som rubriken säger så har jag haft en jävligt jobbig natt..
när jag skulle gå och lägga mig så började det klia på hela ryggen -.-' det har ju varit lugnt med det, då det var som värst var ju på vintern så trodde det var något med det, att det var för kallt så man blev torr men ikkerå :( tydligen ska det hålla på nu också.. och jasg har fått tabletter från läkaren men dom funkade inte inatt så gick ner och tog en dusch för det brukar hjälpa, så när jag kom upp hade älsklingen vädrat kuddarna och bytt lakan ♥ och tagit fram nya kläder så söt :* så då gick ag och la mig efter jag klätt på mig så var det ganska lungt kliade bara lite granna så jag lyckades få sova klockan 5.. så vaknade 2.. såja missade skolan men som tur ä så äre inte så himla mycket nu heller ^^ ska bli skönt att slippa det dära snart...

men ska fortsätta lyssna på musik och drömma mig bort nu :) herrå



Hahaha smexig bild x) ser ut som en liten apa :D :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback