Helgen som va :)

Hade en mysig helg :) dock minns jag inte så mycket utav fredagen ^^ sov väll före mesta sen blev det film!

Sen på lördagen fick jag dubbel sov besök :D utav älsklingen och madde :)
Jag och madde kollade runt på massa sen kom älsklingen upp till oss och då tittade vi på en film :) sen somnade madde så vi kastade henne till bäddfotöljen XD skulle annars bli väldigt trångt att ligga 3 st i min säng ^^ meeenjaa sen på morron så körde vi hem Madde vid 2 tiden sen åkte vi och hyrde film, sen for vi hem till järved för Humi skulle spela lite så då låg jag och kollade på film sen bjöd pappa oss på mat från Helenas :D så vi åkte dit och hämtade upp maten och åkte hem till mig och åt och kollade på baksmällan 2 och den hade jag nyss sätt klart så det blev andra gången för mig på den dagen XD menmen jaag har inge problem att kolla på filmer om och om igen ^^

menjaa nu ligger jag bara och tar det lungt ska väll ta och göra lite skolarbeten snart :)

är ledig torsdag och fredag :) sköönt :P



Cyaa :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback