Rätt åt mig..

Ja som sagt så var det ju fest hos mig igår, hade awsome!! MEN jag lovade min pojkvänn att jag skulle ta det lugnt och det gjorde jag, eller ja trodde jag iallafall... menja jag och vin går inte så bra ihop såatte det blev för mycket vin så det blev att jag låg och kräktes hela natten plus att mamma misstänker att jag har nå fel i magen (så jag var ju dum som drack) menja, jag är expert på att vara efterklok aja... Men det fulaste är att jag vet att jag inte kan dricka mycke utav vin för då blir jag så jävla dålig...

haw aja allt var  toppen förutom de då :)
Taack alla♥


Så ja nu ligger jag bara i min säng och vilar så jag kan åka till min sjukliga pojkvänn och ta hand om även om jag mår skit, och pussa massor på han!! ♥ har ju inte träffats på kanske 2-3 dagar om inte 4 jag vet inte xd menja eftersom han har jobbat natt :( haw meeeen förhoppningsvis kommer jag få pussa på han!! ♥

Så vi får se efter jag har ätit, OM jag kommer få i mig nånitng dvs... haaw less på det hära nu..

Men ska vila mig nu :) och imorn kommer släkten hit och firar mig, Ååh vill inte fylla år xd hahaha aja herrå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback