Om 20 dagar blir man 20 ^^

Hejsanhoppsan ^^

som sagt så blir jag 20 om prick 20 dagar :o ^^
Bliiir gamling :( haha

men jaaaa, har ju inte skrivit på ett tag pga att jag har varit jävligt less och bara varit massa tjaffs sen så har jag inte haaft något att skriva om heller ^^

Men iförrgår så va jag och älsk hos Jocke och Lina och åt tacos :) myys
sen spelade vi lite street fighter efter maten sen åkte vi hem till järved :)
eller ja jag tror det var i förrgår ^^ hänger inte med i svängaarna liksom ^^
sen igår hände det inte så mycket, jag sitter och kollar på förra årets Big brother och älsk spelar sen åkte vi hem till mig på kvällen för jag skulle hämta nå saker :)



Har börjat lyssna på Boa nu :P har inte derekt fastnat för hennes låtar, men har nu fastnat för en låt :) :thumbup:
Haha eller vänta nu xd har en utav hennes låtar som jag fastnade för ett bra tag sen ^^ så det är inte bara 1 xd
Men skitsamma hur många låtar jag har fastnat utav henne :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback