Hejhopp gummisnopp :)

Sitter just nu och myser med Enzo och lyssnar på musik :)

Kollade tidigare på en film "The women in black"
men kunde inte se nå mer ^^ (blev för rädd..)

haha ska se klart den senare eller se om den med någon annan ^^




Idag hare inte hänt så mycket, blev hemma från skolan pga huvvudvärk.. Dock skulle jag ha tagit mig i kragen och pallrat mig upp till skolan menmen det ligger ganska mycket i att det har hänt saker som får mig att bara skita i allt menmen ^^ inte så länge kvar nu, så det är bara att bita ihop :) dock svårt menmen har inte så många val derekt.. Senare på dagen vid lunch så åkte jag och älsklingen på Willys och handlade lunch och mat till middagen :) Snart så ska jag springa ner och duscha :)

Och om 5 dagar blir man gamling.. haha :)
så nu på fredag blire fest hemma hos mig :D kommer bli awsome :)
Tråkigt att älsklingen börjar jobba i över morron tror jag och jobbar både på fredagen och på min födelsedag :( typiskt ;( men han ska kanske komma förbi då jag fyller år om han orkar, så får hoppas på det :)

Men vill att han ska vara med på fredag också :( haaaaw...

men ska springa iväg på torshallen nu :)


Cyah! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback