vad fasiken ska man göra med sin blogg för att den ska vara intressant :o

Hahaha min blogg måste vara den tråkigaste ^^
jag vet inte vad jag ska skriva om eftersom det händer inte så mkt seeeen så vill jag göra om min header :):)
 
men vet inte hur jag ska ha den som ^^
 
 



Meenjaa, nu på fredag så åker jag ner med Madde ner till backe :D
följde med dit för ca 3-4 år sen så det ska bli kul att komma ner dit igen :)
 
tycker det är en jätte mysig liten by :)
så vi ska ner dit med hennes familj och besöka hennes farmor, sen äre nån marknad och typ som ett pyttelitet tivoli ^^ det finns bara barn karuseller sen finns det så man kan köpa lotter och sånt :)
sist vann jag en stor nalle :D haha andra pris tror jag att det var :) menjaa det ska bli awesome :P
dock kommer jag sakna min älskling MASSOR !! blir borta en helg och sen när jag typ kommer tillbaka så kommer han börja jobba igen haaaw ;( men kommer hinna mysa med han några dagar innan jag åker sen lite granna innan han börjar jobba igen så de är ju tur iallafall :)
 
Hoppas bloggappen funkar så jag kan blogga medans jag är där :)
kan inte ta med mig datorn blir så mycket att ta med sig och sen om det inte finns nått internet i huset så äre bara onödigt :P
 
nu ska jag fortsätta ha tråkigt :):)
 
 
charmbilden på slutet ^^
 
Cyaah ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback