Tröööött…


Idag har jag först varit på skolan men det var ganska så onödigt eftersom vi inte gjorde nånting ^^ men det var mys att bara sitta där med Josefine och bara babbla :) <3 sen vid halv 11 så tog jag bussen in till stan och mötte upp min bror för han skulle ta min dator :) seeeen mötte jag upp min födelsedagsbrutta :D bjöd henne på fika på UH :) Så grattis MADDE engång till :) haha alltså snacka om man skulle ha gjort en dokisåpa om mig och Madde x) hahah vi hade blivit riiik :D haha folk skulle ha kollat bara för att vi är så cp i huvver x) men det är vackert ^^ seen efter vi fikade så drog vi runt på stan en tag :) vi köpte oss två mini fläcktar på clas olssons :D hahahahah fiiiint, sen köpte jag en ny nagelfil :):):) det behövdes :D sen har jag också fixat tid hos en som fixar naglarna :D:D:D happy giiiirl :):):) som jag har längtat efter att få göra nått sånt :):):) iiiihihi :P men nu ska jag kolla på nånting sen sova :)

Hahah älskar min fotoapp!!! Den är awesome :):):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback