Gladmidsommar :)

Igår så for ju jag och älsklingen ner till sjöboden, eftersom han jobbar idag så då åkte vi ner dit så han fick sova lite längre ^^ dock gick det inte så bra.. det hörs så himla lätt i sjöboden så han blev galeeen ^^ haha nämen han fick inte sova så mycket :( så jag hoppas att det blir en lugn natt för honom :) sen när han slutat så kommer han hit och krypeer ner hos mig :D hihi vill att han ska komma hit NU !! hhaha lite besatt menmen ^^ haha hatar att vara ensam i det hära huset :o vet inte varför men känns alltid som om nån tittar på mig hela tiden :o och det är inte bara nu jg känner det, känner det inprincip hela tiden ochja det är väldigt obehagligt :o så jag längtar tills vi kan flytta :D om det blir som vi planerat så äre inte så himla lååångt kvar :D:D för vi båda vill ju flytta så då blire ju bättre att fixas det om båda vill :D sååå jag hoppas allt fixar sig så vi får flytta :D:D
 
menja nu sitter jag här i min ensamhet och döööör...
 
cyaaa :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback