VÄRT!! :D

Hahaha tänkte ta mat från det dära nya stället vid nola haha så tog pappa och mamma en box och pappa blev helt till sig av hur mycket mat man fick x) eftersom den mat jag köpte räcker ju i tre dagar till :D hahaa xd
Dom har ett awesome mat ställe!! man får verkligen mat för pengarna :D tycker det är väldigt billigt så det är såå värt att äta där!! :D
 
 

Åååh har jätte ont i huvve x) eftersom klev upp kvart över 7 och somnade 2 på natten ^^ sen så gick jag och duscha sen fixade mig för skulle till arbetsf sååå jag fick skjutts till varvet och sen cyklade jag därifrån eftersom annars skulle jag stressa ihjäl mig som jag alltid gör för små saker -.-' menja sen efter det träffade jag en kompis och fick mina pengar seeen cyklade jag hem åååh helveeeete vaa varmt det har varit idag :s skööönt men jobbigt då man cyklar från stan till domsjö xd sen när jag kom hem så har jag legat och solat hela dagen så har brännt mig :( haha så nog därför jag har så ont i huvve pga solen ^^ hahah menjaa, ska fortsätta kolla på en film nu som går på tvn ^^ är jag vaken så skriver jag mer sen :)
 
 
Cyaah!!
 
Saknar  min lilla pojk som är på jobbet :( ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback