Orkar egentligen inte men ^^

Hahaha orkar inte göra ett inlägg men ändå så vill jag xd
 
kom ju hem från backe i söndags :) har haft det awesome ^^ dock skönt att komma hem till älsklingen :D
åååh hahaha han var så söt x) när jag kom hem hade han köpt jordgubbar och gjort grädde :D hahaha han är så underbaar!!! Älskar dig så sjuuukt mycket ♥♥♥
 
 

 
Idag har jag,Humi,Sus och lilla kingston varit och gått runt höglandssjön :) dock blev det bara halva utav den stora delen pga att jag skulle till arbetsförmedlingen :) myyys ♥
 

Sen lite senare så satt vi ute och solade med Crisse och Sanna :)
och vi snackade lite om min och älsks utlandsresa till turkiet:D
kommer bli så awesooome :D LÄÄNGTAR!!
 

Sen så funderar vi på att dra till tokio dock lär det ju bli väldigt långt fram, eftersom vi båda måste ha jobb så vi har råd eftersom det är ju rätt dyrt att åka dit :/ men läängtar så sjuuukt mycket tills den dan kommer :D 
saknar japan så mycket!! ♥♥ det var så kuul!! ♥♥ dock inte allt eftersom det hände massa saker som bara ville få mig att dö.. men det ska vi inte gå in på!!
 
åååh jag vill ha en liten bäbiiis!! :D ♥♥ dom är så sjukt söta!! ♥♥

vill ha en liten Humi bäbis :D ♥

 

Idag började älsklingen jobba igen så är ensammen nu ;(
 
såå ligger och kollar på lite tv i sängen och kommer nog somna snart ^^ äär sjuuukt trött!!
tycker synd om min bby som jobbbar hela natten och har inte sovit nått :( stackarn!! så hoppas att det går bra ♥♥
 
skriver kanske nå mer sen om jag är vakeeen chaaaow ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback