Haha

inlägget nedanför är från klockan 4 idag ^^ Just nu ligger jag och Madde i sängen och kollar på film på tvn :) just nu äre hide and seek! As bra film :) Hahahahah jaaag dööör x))) för ett tag sen tog vi morfars båt ut men då vi skulle kliva i för första gången så hoppade jag i först sen madde då hör jag ett litet ljud från madde sen ser jag hur hon sakta glider ner i vattnet x))) hahahaha doooog xD sen när hon bytt kläder och allt så skulle jag knyta loss där bak och då höll jag på att halka i x)) sen när vi äntligen kom ut på vattnet så började det ös regna -.-' så då vare bara att åka tillbaka så får hoppas på att det blir bättre väder imorn så vi kan fara en sväng :D Haha konstigt att jag inte är helt död x) med tanke på att jag och madde va ute och åkte till klockan 9 på morron ochsomnade vid 10 och vaknade 12 ^^ och är fortfarande vaken nu ^^ Haha men ska kolla på filmen nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback