Staan :D

Har nyss kommit från stan, :) sprang in på Cubus och fyndade lite granna :D

haha ett par sovbyxer, 2 kofter som kostar egentligen 400 men det var rea på 199, så hade ju present kort där så det blev precis det jag hade kvar på kortet xd haaha tuuur :P
sen gick jag in på UH och köpte en macka åt min stackars lilla älskling som har varit och skurit upp tandköttet och borrat :( haaw lillbubbas ♥♥sen en smooothieee till mig, dock blev jag lite äcklad av den när hon tog fram den eftersom dom har börjat göra den på morgonen så den såg äcklig ut och alldeles tyyyyp nästan varm :/ hahaha den är ju godare när dom gör den derekt :O tur att det inte var så himmla längesen dom gjorde dom :O

haha men ja, nu ska jag fortsätta kolla på terror on elm street :D ♥♥♥



hohoho :3

hära är kläderna :D



Och jag skulle ha köpt tjöjan till nattbyxorna :O



sååå sööt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback