OMG dog nästan..

omg omg omg omg omg omg ...

HAHAHAHAHA satt och kollade på nån blogg xd alltså snälla nån dumjävel ^_^
hade på musik och ganska så högt..

Hon hade lagt ut en länk där det stog där det stod aftonbladet och skrivit att man skulle kolla och så nyfiken som jag är då så klickar jag upp den... ååååh då kommer det fram en äcklig tjej och har ett skrik ljud!! alltså jag höll på att dö... hahaha Humi fick sig nog en chock att jag helt plötsligt sliter av mig hörlurarna och sätter mig upp vättskrämd hahah snälla nån man får inte göra sånt juh.. tänk om man hade hjärt fel då skulle jag ju ha legat död nu xd hahahahahahahahaaaha duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback