nåntingnånting :)

Testade Fear 3 men stängde av det för blev dödad hela tiden och ljuden var hämsk och vakterna var galna även om jag hade på lättaste alltså dom köt från alla håll och kanter :O fick damp och panik och det är inte det bästa XD hahaha men ja och det är nån the grudge unge där också -.-' haha höll på att skita på mig när hon kom fram, det som var tur att jag kollade ju först på humi för det var nånting han sa om vad jag skulle göra sen så hoppade jag till av ljudet och såg bara lite av henne xd haha jag är feEeEeeeeg ^_^

Snart blire Humis mammas go mat!! :D hihi nomnom ^^

Och imorn ska jag ha lektion på nola vid 2 :D
såja hoppas det går bra att jag klarar av den kursen ^^

Nu hade jag tänkt kolla på Ju-on den första som gjordes tror jag att det är :D innan Ju-on 1och2 kom :D
lääängesen man såg den nu ^^ kommer döö menmen det är ljust i rummet och man är inte själv :D
haha töntcarro :)



Åååhh måste bara lägga upp på den sööötvovven!!! ♥



såå himla sööööt blir galeen :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback