Min nyår

Tillbringades med massa trevligt folk hemma hos jocke mäkki :D
Vi satt bara och chillade och hade det mysigt och spelade lite Street fighter :P
sen senare vid halv tolv for vi till nån annan och kollade på allas smällare :) hatar dock smällare så höll mig inomhus gick bara ut och pussade på älsklingen :D sen gick jag in och kollade ut genom fönstret istället  xd haha sen efter det ville vissa till marry can men vi orkade inte så vi stack hem till jocke mäkki igen :) sen var jag väldigt dum mot Humi och stack till verre vid halv 2 för ville träffa dom och jag trodde att dom som jag skulle åka med skulle åka hem ganska tidigt men vi for vid halv fem-fem ^^ så ja så då åkte jag hem till jocke mäkki igen sen tog vi taxi hem till domsjö och somnade inte fören 7 tyyp :D men det var as kul iallafall, som det alltid är med det dära folket :D

men nu är min mat klar så ska hämta den sen ska jag fortsätta kolla på One missed call 3 :D

Och sen ska jag göra fruktsallad :D ♥

Hoppas alla hade en trevlig nyår ^^ (lite efter men ändå) :D
Cya! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback