Mihii♥

Ska beställa lite grejer från ebay, dock kan jag inte nu :/ men Emmelie ska beställa hem dom när hon har tid eftersom hon har sånt dära paypal och jag kan inte fixa det heller och sånt men liksom om hon ändå har ett sånt så ^^ haha så det är jätte snällt att hon ställer upp med det :) annars vet jag inte hur jag ska få dom grejerna :P

iiih vill ha dom nu :P haha ^^

ska snart fixa mat, känns som om jag alltid gör mat kom jag på nu xd haha typ i varända inlägg så gör jag nånting som går och äta -.-' haha plus att jag har slutat äta godis nu :) och ska börja träna :) så det blir 10 gånger på friskis och svettis sen efter det blire nog step in :) ska börja träna med madde och vikkan :D måste värkligen börja träna -.-' min kropp är skandal.. hahaha hemska tider.. men iallafall nog pratat om mat och min äckliga kropp^^

Sitter just nu och lyssnar på musik och ska snart fortsätta kolla på filmen ^^

The Grudge 3







Och nörd som jag är så har jag kollat upp en sak xd haha inte så intressant men Kayako är samma i 1 och 2 men i 3an byts hon ut och lillpojken är inte samma :o som jag trodde ^^ trodde han bara hade blivit äldre xd haha men Kayako vågar man ju inte kolla på men man ser att det är en annan i 3an :D hahah men ja ska titta lite granna och gömma mig under täcket ^^ haha plus att jag fattar inte varför jag kollar på filmerna eftersom igår natt drömde jag om att hon var efter mig xd hahhaa lilltöntas jag ääär!! "_" ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback