Loloita

Har varit på musikesternas musik grej idag :D
Dom var as duktiga, Dock ska min lilla klass dit -.-' fick reda på det när jag hade sett den, eftersom det blir ju gratis då ^^  -.-' haha menmen så länge jag fick se dom så är jag nöjd :D Moah var Awsome :D:D:D ♥

Senare idag så var vi och hämtade upp pizza och sallad till mig på helenas :P nomnom ^^
var lite osäker först på om jag skulle äta sallad eller köpa ngn mat på affären menmen bara för att domsjö stjärna har blivit cp så liksom är inte alla det ^^ men min tonfisksallad var jätte god iallafall ^^

nog snackat om mat xd haha menja annars hare inte hänt så mycket ^^ har bara myst,duschat och fixat mig ^^

men nu ska jag nog lägga mig och sova :)

Cyah!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback