Lääängeseen ^^

Ja det var ett tag sen man skrev men det har inte hänt nått plus att jag spydde i måndags natt tror jag så sen har jag bara mått illa... såja ^^

Idag har jag sprungit runt lite på stan i en timme för skulle köpa pärlor eftersom jag har hamnat i en pärlbyggar period ^^ haha men sen efter jag hade köpt det på leklust så träffade jag på Lotta på stan :D så vi gick och snackade sen följde jag henne till tåget sen kom pappa och hämtade upp mig där sen åkte vi och hämtade en Amanda :D så vi åkte hem till mig och lagade mat och kollade på 16 and pregnent sen satt vi bara och snackade massa skit :D hah näämen jaa sen hare inte hänt nå mycket xd har bara byggt pärlplattor och myst med min pojke!! ♥ som dock åkte hem idag :( eftersom vi har varit hemma hos mig nu i veckan, sen så skulle han hämta son mamma och Amanda skulle ju komma till mig så han stannade hemma :*

så det blir att sova ensam i natt ;( haaw ^^ men han kommer ju imorn för då ska vi åka och handla mat med peter och söderström, för dom ska ha inflyttningsfest på lördag så då ska jag och Humi dit och äta med dom innan det kommer folk :) Myyys!! TAgga tagga tagga :D sen blire att festa losS^^ kommer nog ta med mig kamran om jag kommer ihåg, glömmer alltid bort den.. haha så ja få se om det kommer in nå bilder ^^ men nu ska jag pyssla vidare och bli bättre på att uppdatera :)




Herrå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback