Jag vill flytta nu!! *_*

Alltså jag vill flytta nu nu nu NU!!
betydligt mycket bättre då!!

hatar mitt hus och känns dumt att vara hemma hos älsklingen hela tiden också -.-' så då får jag ju liksom nån konstig känlsa att jag är här för mycket :/ men dom säger inget iallafall xd hahhaha,

Igår vare tungt.. fick panik ångest attacker flera gånger om dagen.. fast på kvällen var den värsta på länge -.-'
eftersom under dagen kom det bara sånna jag kunde lugna ner mig på ganska så snabbt, men den som kom senare var hemsk xd


haha menja sånt är livet.. nog snackat om det ^^

just nu gör jag ingenting, sitter bara och spelar lite Angry birds ^_^
Men nu ska vi fixa lite mat ^^



Åååh beautiFUL :D


Cyah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback