Inflyttningsfest!!

Igår for jag och älsk till Peter och Emelie för att äta middag innan alla andra kom dit :)
var riktigt gott och mysit!

Sen senare kom det massa folk och vi satt och hade det trevligt :D

Dock fick det bli en tidig kväll för älsklingen blev trött och mådde inte så bra :/ så då vare bara att fara hem och ta hand om han♥
Men innan det var det as awsome!! :D

och Peter mådde inte heller så bra :/ han tillbringade nog resten av kvällen inne på toan :/
Så jag och Sofie fick gå ut och leta efter en egen toalett xd haha stakarn som ska köra iväg med sin bil sen idag ^^  hahaha vi har inte gjort något med bilen men där den personen ska kliva in kan det finnas lite papper och lite smälta hål lite här och var ^^ haha menja vad gör man liksom^^ enklare för grabbarna än för tjejerna att kissa ute XD men nog snackat om det haha
Glömde dock kamran... som vanligt men tog massa med Emelies och Johannas så får ta deras bilder ;)
så det kommer komma lite fina bilder senare xd

Tack så mycket för kvällen alla ♥

Men nu ska jag ta och dricka upp min oboy sen sitta och pyssla lite granna :)



Herrow♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback