Freddy krueger♥♥

Sitter och kollar på terror on elm street 3 :D den bästa :D för mig att jag skrev det för ett tag sen också men skitsamma :) testar att dygna idag ocks¨å xd hahaha lär väll gå åt helvete nu med xd

men ja om en liten stund ska jag och älsklingen in till stan :)
Han ska till tandläkaren så då passar jag på att kolla runt lite på stan en snabbis :)
så ska snart frächa upp mig så man ser någolunda ut :thumbup:






Robert englund is the shiiet :D

han är awsome!!

Vet inte hur många gånger jag har sett terror on elm street filmerna :D
liksom dom är såå awsome tröttnar aldrig!! och freddy vs jason liksom ÄLSKA :D

haha nu ska jag sluta vara en nörd här och fortsätta kolla på filmen :P♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback