En sån värd dag!!

Eller inte...
dygnade för att komma med den ända bussen jag kan åka på morron xd haha alltså 06.56
så ja var ju jävligt trött sen kom jag till nola och väntade på att verre skulle komma, sen kom hon vid 8 och då kommer det in en annan lärare i vårat klassrum så vi tänkte nu börjar  vi men ikkerå... lektionen var inställd.. så det var bara att gå ut och vänta på bussen, så kom  ut dit 10 över och den går 27 över så liksom stod jag där och väntade och väntade och väntade... den var typ en halv timme för senad :/ elleer kanske 20 minuter men det kändes som ett år ^^ sen då bussen äntligen kommer så måste jag kliva av nere vi örnparken för att det är byte -.-' haha så ja men behövde inte vänta så himla länge på den andra som tur var ^^ hahaha så jävla less... sen kom jag äntligen hem och sov till 4 kanske ^^ sen nu håller jag på att baka mackor till mig :) hoppas dom blir lika goda som mormors ♥

Men ja denna dag var dryyg, liksom när jag äntligen är i tid så äre alltid nått.. hahaha har förspvit mig typ alla ggr har bara varit där en gång såja ^^ inte kuuul xd

men nu ska jag lyssna på massa awsome musik och vänta på att min deg har jäst klart så man kan slänga in dom i ugnen :) hihi



Cya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback