Vafan..

Blir något less.. snälla nån, vad fan tänker ni med!?!

Min bror berättade för mig att vi som har gluten ska få bidrag för att allting är så dyrt men ikkeråå
dom ska ta bort bidraget och höja priserna... liksom det är ju nog dyrt som det är :S
liksom ett LITET jävla fling paket kostar nästa 40 medans man kan få ett stort vanligt fling paket för ca 20 kanske inte vet jag^^ flingorna kanske är ganska lika men allting annat är skit dyrt..
PLUS att när man ska handla glutenfritt kan det vara en månad gammalt för dom kollar typ aldrig glutenfria hyllan..
Och en gång hittade vi mögligt bröd alltså inte en liten bit utan allt var typ täckt med möggel..
så ja om det nu är sant det han har sätt så är det förjävligt..
Ursch vill bara spy pårom liksom vi  har inte valt att bli glutenalergiker...

Patetiskt, så blir det så kan dom ju köra upp en pelare i röven tycker jag... ^^

Aja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback