Suck..

haw inte nu igen -.-' hahaha lyckats vända på dygnet igen..
men är fortfarande trött så för hoppningsvis somnar man ändå ikväll :) dock med lite sömntableter (a) hahaha

Kul att man har tappat bort sin börs som jag köpte i tokio ;( haaw haha det var det första inköpet jag gjorde, derekt när vi kom fram :( haae haha menmen ska fortsätta leta den idag ^^ tror att det kan nog ligga under sängen hos älsk men är inte säker :/ WAAH jobbigt .. hahaha ^^

Sen senare idag så ska jag ut till min kusin och fota henne :) får hoppas att hon kommer hem itid och inte så sent som hon kom hem sist hon var borta xd

Hon är liksom i luleå men konståkningen så sist kom hon hem 11 på knällen :P så får hoppas att hon kommeer hem 8 - 9 som det är sagt och att det inte blir nån försening ^^

Om hon inte kommer hem i tid så kommer jag att få problem (a) haha menmen skitsamma :)

Nu ska jag dricka upp min oboy :) så om jag orkar så skriver jag mer sen :)



Cyah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback