Snällaaa... HAHA

Har följt big brother ända sen det startade men alltså vafan har dom tagit in för idioter detta år :O Pinsamt att kolla på dom juuh!!
Tex den dära som video bloggar om hennes jävla kk och har en sån där äcklig fjortis röst då hon video bloggar xd haha ja vi får se om man pallar kolla på dom det hära året ^^ värkar vara så jävla cp, och varför tar dom in en hög gravid tjej... och sen en tjej med percingar fulla jävla munnen och ja allt -.-'

haha ja jag tycker det blev föör mycket, sen dom andra som ska in liksom :s 2 st ser ju ut att ha varit värsta drågmissbrukarna ^^ hah ja dom kanske har nån skada jag vet inte xd menja haha sen vare den dära transan XD haha jag tänkte bah ååh vilken söt tjej sen bah när hon öppnade käften så vare bah WHAAT :O hahaha XD

aja det finns massa olika människor här i värden...haha




Men sitter just nu i domsjö och ska sova hemma inatt och kanske imorn med eftersom jag har skola på nola och park -.-' Har ingen ork till nånting nu, har liksom lust att bara släppa taget om allt..
Allt känns så jobbigt nu med allting,Mina tankar tar kål på mig...

Menja ska lyssna på musik och kolla runt lite sen duscha sen sova eller nått ^^

Herrå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback