Sluta blogga?

Kanske inte lägga ner helt men kanske lägga ner en stund..

Är något less,
Sjukt less på människor som inte kan växa upp och inse verkligheten..

Vist alla har ändå "barnet" kvar i sig,men det hära är ju bara patetiskt, omoget ochja... liksom snälla nån, vill inte skriva allt för mycket...


Idag har det inte hänt så mycket, lyckades sova bort hela dagen tyyyp.. sen har jag bara myst med min underbaraste pojkvän ♥
Älskar dig så mycket, längtar tills vi ska flytta!! ♥
Hoppas vi kan göra det snart♥

om allt går som planerat ;)

har inte haft nån mat lust idag och funderar på att göra mig nå mat men finns inte ett piss här hemma.. bara massa äckligt och vetemjöl..

men vi ser väll hur det blir, orkar jag så fortsätter jag, dock skriver jag inte om nånting intressant menmen..



Herååw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback