Lite old pic XD

Har nu kollat klart på filmen :D
haha höll på att döö.. x3

Snart blire till att dö till the grudge ^^ haha nu ska jag bara lyssna på lite musik och kolla runt lite granna :)
Kanske kolla på shaycarl lite :)


haha ja jag kollade igenom min bdb xd hahahha









Haha...
Kanske ska färga blåsvart igen ^^ haha tror den dära näst längst upp var då jag hade färgat håret svart för första gången xd hade haft blont hela mitt liv då innan det svarta kom ^^  haha aja ska hitta på nått annat nu :P

cyah♥

Kommentarer
Postat av: william

söta bilder:3



SV; Naw tackar så mycket:D Så snällt sagt:D

har fotat i 2 år ungefär;D och är 18^^

Och säg gärna vad du tycker om min "Trapped in the woods" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-02-19 @ 20:03:46
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback