Hemma hos Madde :) ♥

Sitter här och lyssnar på massa musik medans Madde städar ^^ haha, för hennes mamma kommer hem idag ^^ så det blev en övernattning här för hon ville ha någon som sov över :) Vi har suttit och snackat massa skit ;) hahah nämen, vi har bara flumat på som alltid :) haha, menmenmenmen vad ska man skriva om när inte så mycket händer -.-' haha, ja jag vill ju åka ner till min mormor och morfar :/ men det blev ju inget igår :( för mamma tyckte det blev för stressigt av någon anledning menmen får bli en annan dag då ^^
Idag vet jag inte vad som händer, hade planer men vet ej om jag kan göra det... menjaa
Det blir nog att träffa en Emmelie inne i stan innan hon också börja jobba :) för Madde börjar 3 och Ems 5 så hon tar bussen från stan 4 så en liten stund får man se henne :D
MEn jaa vetinte..
Kanske ska gå och fixa till sig :) så man ser frääch ut ^^
Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback