flippflopp

Sitter och lyssnar på musik i min ensamhet..
haha menja ska snart ta en sömntablett så man kanske kan sova och komma upp imorn ^^

Imorn kanske så ska jag och Madde åka och rida en kompis häst :D ♥
Eller så blir det på onsdag ^^ vi får se då Madde får tag påna :)
Lite tråkigt att Madde har sålt sin häst :( men hon ska kanske köpa en senare ist, eftersom det var en ung häst och hon fick inte det hon behövde så nu har hon hamnat på ett ställe där hon värkligen får arbeta :D
så då kommer det bli en lite äldre häst senare kanske :)
det är ju så satans dyrt att ha häst :o

Jag vill också ha en häst :) så underbart att rida :P hihi så ja jag hoppas hon får tag på henne ;)

menja vad händer nurå?
haha min blogg borde heta klagobloggen CX känns som om jag bara klagar hela tiden och är less hit och dit ^^
men det finns inte så mycket att blogga om annars heller^^

meeeeen nu ska jag kika runt lite granna ^^



cyah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback