Fiiilm myys

Har suttit och kollat på en film med min mammi och pappi :)
Det var en gammal Exorcist film :) riktigt äcklig :/ kommer bli enu mer paranoid... hahaha
dock blev det bara jag och mamma som kollade eftersom pappa somnade efter 1 minut kanske xd hahah så han har legat och pratat i sömnen eller rättare sagt suttit cx hahaha, jag bad han gå in och lägga sig i sängen ist för att sitta här och snarka xd men fick bara svaret om nån tall skog, sen snackar han om nått skoter spår haha sen visade han något med fingrarna XD hahahah sikken far man har :)

haha, men ska nog ta och gå upp och lägga mig och sluta jävlas med pappa xd
och ska hjälpa mamma med sängkläder sen får jag sova :)

haha



Godnatt ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback