fan..

Har vänt på dygnet igen.. cp..

aja.. ska snart kolla på filmen som jag skrev i tidigare inlägget ^^ hoppas den är lika bra som 1an :D och jag längtar tills jag kan se 3an :D

Emh ja det finns inte så mycke annat att skriva om xd

Jag och älsklingen åkte tillbaka till järved vid 2 på natten ^^
och då vare en som hade blivit tagen av polisen ;) hahah eller inte tagen men stopad ^^
Sen började vi kolla på en manga :) och bara myste till den sen somnade jag (a) hahah menmen man ligger så mysigt i hans famn så det är omöjligt att hålla sig vaken ♥Älskar dig♥

Åååh jag vill köpa massa tyg och sy sy sy sy sy :D eftersom tog nå gamla lakan till Älsklingens byxor (a) hahah bara för att tästa och se om man kan göra med det dära mönstret ^^ han kommer få isf svarta också eller så får jag försöka på nytt ^^

Men nu ska jag nog kolla på filmen ^^



Så vi avslutar inlägget med en skit snygg bild på mig XD hahahahahha seriöst dööör -.-' menmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback