Dryga människor

Tusen tankar om allt just nu..

Är så less less less lesss...

Hatar att vara själv.. hade ju madde som övernattnings kompis♥
men inatt blir man själv :(
dock mitt egna fel ^^ Älsklingen kom hit och åt med oss sen skulle han hämta upp sin mamma sen skulle han kanske komma hit,eller så skulle jag ha följt med men jag kände att jag ville göra ngt än att sitta och kolla på datorn hela tiden xd menja, så det blev att han stannade hemma :( för det är ju ganske drygt att åka fram och tillbaka från järved och domsjö :/ så ja jag får skylla mig själv att jag stannade hemma.. Men imorn kommer min lilla knasboll hit igen ♥ så antingen blir vi här den natten eller så åker vi hem till han :) ♥

Men ska försöka sova nu

Och imorn ska jag kliva upp och tvinga mig att städa -.-' hahaha men det är ett måste så ^^




Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback