bara nått

Vet inte vad jag ska göra.. och jag tror att det inte kommer att bli nån fotografering idag -.-' hahahha såja jag berättar hur det kommer att gå imorn, hur min utskällning blev :D haqhah kommer kanske inte få vara med på utställningen... dom sa det, om man inte har en bild varje måndag så får man inte vara med XD haha ganska löljigt menmen isf får det bli så dåra ^^

meeeen ska kolla på shay tards nu :)



herrow!! ♥

ååh måste bara säga att jag vann budet på löshår idag :D
dock äre svart så ska se om man kan färga det :)
jag antar att det är äkta eftersom det stod att man kunde platta håret och locka det så då skare väll gå att färga också eller ? :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg:)

2012-02-05 @ 23:55:33
URL: http://hedvigojulia.blogg.se/
Postat av: william

vilken sötis & fin fin header:D



Och säg gärna vad du tycker om "Snow White - Make Up" Sminkningen & bilderna:D?

2012-02-07 @ 17:45:26
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback