Less..

LessLEssLEssLEssLEss
 
Ligger i soffan och kollar på en film, Madde har somnat i min mammas och pappas säng ^^
hon va här och färgade håret på mig ^^
 
Blev mörkare ^^
ville ha mörkbrunt men det blev ganska så svart och grått :s hahahaha meen ska snart lägga in en rödbrun :) det blev ju så eftersom hade blont innan... hahahaha såå wtf ^^ ganska så dryygt att det blev så men tog bara nån färg eftersom affären höll på att stänga -.-' så få se lite cp ut i håret^^
 
Men ja är något less och vet inte vad jag ska göra..
 
 
 
haha ser väldigt skabbig ut men ja ^^ bättre bild på håret kmr senare ^^
 
Nu ska jag fortsätta kolla på film och dricka upp min mjölk :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback