huuungriiieew!!

Hahaa vill ha maaaat !! ^^
 
Igår försökte jag göra ett inlägg från telefonen men det ville inte funka.. och hade inte datorn me mig hem eftersom jag skulle hem och kolla på film med mamma bara :) meen det blev mer ^^
 
Först åt vi hos mina kusiner sen for vi ju på hemmakväll och hyrde film, sen innan vi skulle se film så skulle vi ju ut med hundarna igen och det tog ca 40 minuter om inte mer ^^ så vi kom hem vi 22.00 nånting, och då började vi kolla på filmen och den slutade vid 12 så då kom madde, Hon ville att jag skulle sy hennes brors jobbarbyxor som hade gått sönder så medans jag kämpade med att få bort en sömm som var efter nån annan som hade tästat sytt dom så ringde humis kompis och ville ha skjutts hem så jag och madde for och hämtade han sen åkte vi hem till mig igen och jag fortsatte att bråka med tråden  XD men ja tillslut kunde jag börja sy och då var klockan typ 2 och det tog en timme att sy dem ^^ eftersom jag fick sy lager på lager ^^ sen gick tråden av hit och dit ^^
 
sen la jag mig i sängen med madde och snacka en liten stund sen kom jag äntligen hem till älsklingen vid halv 4 på natten :D hahaha stackarn ^^ det var ju tanken att jag skulle komma hem tidigare typ vid 12 kanske meeenjaa jag suger på tider ^^ har absolut ingen tidkollning, bara då jag väntar på ngn x))
 
Men ska komma på nått vi kan äta nu ^^ håller på att hungraihjäl :o hahaha x))
 
Cyaah♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback