Tråkigt inlägg

Sitter ute och väntar på att bli upp hämtad :) sen ska jag in till stan och köpa lite saker sen blire mat på Helenas :) sen åker jag hem och äter, sen efter älsklingen har vaknat så kommer han och hämtar mig igen :) han skulle också ha följt med men han var för trött såja ^^ sen på fredag eller lördag blir det påskmat hos farmor och då får man träffa mina små kusiner från göteborg :D sen på söndag blir det mjällom och påskmat med mormor och morfar :) så ja så ligger det till nu ^^ och jag är sämst på att uppdatera min blogg men har inget att skriva om såja :p

Lalala har inge mer att skriva om, ska ringa min mamma och kolla vart dom är nånstans :)

Får bli en liten bild på lilla simba :) mina kusiners hund :) <3

Menja Cyaaah <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback