haha ja ^^

5 dagar sen jag la in ett inlägg så lika bra att slänga in ett nu ^^

Har inte haft nån ork att göra ngt för det har inte hänt så mycket menja ^^

I fredags så fyllde min mamm år och det gjorde David och Moah med såatte det blev fest hos Moah på kvällen :)
sen på lördagen var jag med Josefine och gjorde japanska rullar vet inte vad man kallar dom menja shit the same ^^ menja sen kollade vi på secret garden♥ såååå underbar koreansk serie :D sen på söndagen så åkte jag till josefine igen med mamma eftersom det var en kompis till Josefines mamma som kom hit och hälsade på från göteborg och visade upp massa armband :) sen smet jag och Josse upp på hennes rum och kollade på secret garden ep5 :D sen åkte jag hem igen :)

så det är min kortfattning om helgen xd

Idag har jag varit och tagit bort stygnen, sen köpte jag och älsklingen sushi :) göttans :D ♥♥

OCH JAG HAR BLIVIT HEELT GALEN I BLACK VEIL BRIDES :D♥♥
Andy är så snygg (a) ♥♥♥ waah ♥♥








♥♥Andy sixx ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback